Fandom

Zła Sarah

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zła Sarah
Evil Sarah.png
Zła Sarah w "Cień niepodległości"
Płeć; Kobieta
Wiek: 19 (17 jako wampir)
Miasto; WhiteChapel, Ontario, Kanada (w innym wymiarze)
Urodzona; c. 1993/c.1995 (jako wampir)
Rodzeństwo: Sarah (dobra bliźniaczka)
Pierwsze pojawienie się: Cień niepodległości
Grana przez: Vanessa Morgan
Zła Sarah - (nie całkowicie określona) to zła odpowiedniczka Saryh Fox, żyjąca w innym wymiarze.
Zła Sarah.jpg
Sarah vs. Sarah.gif

Historia:Edytuj

Zła Sarah, wraz z alternatywnym wymiarem, została stworzona przez babcię Benny'ego, kiedy chciała nauczyć Ethan'aBenny'ego i Sarę, że potrzebują się nawzajem. Jest największym lękiem Saryh, która boi się, że stanie się krwiopijczynią. Szydziła z Saryh i ją ścigała po całym wymiarze, dopóki Ethan nie wciągnął jej i Benny'ego do swojego wymiaru. Wtedy właśnie Sarah pojednała się z zakapturzoną zjawą i Cyber-Dontą, i razem ścigali głownych bohaterów. Jej słabością była krew, więc Ethan i Benny ją zwabili w pułapkę, i gdy Zła Sarah próbowała ich wyssać, prawdziwa Sarah przebija ją kołkiem osikowym i Zła Sarah zostaje zniszczona.

Osobowość:Edytuj

Sarah jest całkowitym przeciwieństwem swojego odpowiednika, Saryh. Jest pełnym wampirem, ale nadal lubi ssać krew, zamiast starać się jej nie pić. Jest też dzika, okrutna i cieszy ją wyśmiewanie innych. Jej jedyną wadą jest jej własna żądza krwi.

Ciekawostki:Edytuj

  • Ona jest największym strachem Saryh.
  • Według babci Benny'ego, Ethan, Benny i Sarah nigdy nie byliby w niebezpieczeństwie, więc według przypuszczeń, że Sarah nie jest w stanie ich zjeść, gdyby nawet spróbowała.
  • Gdy Zła Sarah wysuwa kły, ma fioletowe oczy, nie żółte jak inne wampiry. Może to mieć coś wspólnego z bronią Lucifractor.
  • Ona dba tylko o siebie i o żądze krwi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki