Fandom

Wpuszczony w kanał

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wpuszczony w kanał - 4. odcinek sezonu 2 serialu Moja Niania Jest Wampirem. Wyemitowano go 27 paździenika 2012r. 
S1e4 alligator.png

Zmutowany aligator

FabułaEdytuj

Kiedy w WhiteChapel spada ciśnienie wody i tajemniczo giną nastolatki, chłopcy zaczynają podejrzewać, że coś się dzieje w ich mieście. Rory wyznaje, że pomógł się dostać dwóm aligatorom do kanałów. Chłopcy i Sarah łapią potwory, jednak, wkrótce Erica zostaje zaatakowana w szkolnej myjni samochodowej. Teraz chłopcy są przekonani, że mutant aligatorów się odradza i terroryzuje WhiteChapel...

StreszczenieEdytuj

Podczas imprezy nad basenem jedna z dziewczyn - Heather - idzie samotnie popływać. Kiedy jej chłopak idzie po nią, znajduje tylko jej łańcuszek, a jej samej nie ma. Podczas kąpieli Ethan'a nagle znika woda. Podobnie dzieje się u Benny'ego. Chłopcy bez wcześniejszego zakończenia kąpieli, idą do szkoły. W tym samym czasie Erica gnębi nowe dziewczyny. Każe im ubierać się w dziecinne rzeczy i słuchać jej rozkazów. W pewnym momencie, jedna z dziewczyn - Kate - idzie do toalety. Sarah idzie za nią. Słyszy dobiegające krzyki z sąsiedniej kabiny, więc biegnie po pielęgniarkę. Kiedy przychodzi z nią, Kate już nie ma. Znajduje tylko pogryziony but i kawałek kła. Chłopcy podczas lekcji gotowania mają podobną sytuację. Chcąc odkręcić wodę, odkrywają ze jej nie ma. Zaglądając do rur, zauważają, że zostały one pogryzione. Na korytarzu spotykają Sarah'e i wspólnie uporządkowują fakty. Idą do piwnicy, abysprawdzić czy potwór jest w kanałach. Tam spotykają Rory'ego. Okazuje się, że podczas "nalotu na szafki", Rory wyrzucił do toalety małe aligatory, a Benny wylał magiczny eliksir, w wyniku czego zwierzęta zmutowały. Rory łapie jednego z aligatora i zamykają go w piwnicy. Po szkole Erica będąc w myjni samochodowej, przeżywa następny atak aligatora. Dzięki pomocy przyjaciół i telefonowi w żołądku aligatora namierząją jego pozycję i chcą ostrzec następne osoby. Przygotowują eliksir zniszczenia, który zwierzęciu podaje Erica. Aligator znika. Chłopcy z pozostawionych "resztek" po aligatorze robią rzeczy, które noszą. Jedynym problem, jaki pozostaje do rozwiązania, to aligator, który pozostał zamknięty w szkolej piwnicy...

ObsadaEdytuj

Główna:

Mattew Knight jako Ethan Morgan

Vanessa Morgan jako Sarah
PSWmJ.jpg

Atticus Dean Mitchell jako Benny Weir

Cameron Kennedy jako Rory Keaner

Kate Tood jako Erica Jones

Gościnnie:

Marshall Williams jako Tad

Megan Anderson jako Heather
My.Babysitters.A.Vampire.S02E04.jpg

Cassandra Croppo jako Kate

Darryl Hinds jako Vance Munce

Norma Dell'Agnese jako Pani Oppenheimera

Ciekawostki:Edytuj

  • Mówi się, że jeśli wampir napije się więcej niż pół litra krwi, dostaje się mdłości i jest wzdęty. Erica o tym wie, ale w odcinku Blood Drive, zarówno ona i Rory pili więcej niż pół litra krwi, a jednak nie byli martwi czy też nie okazywali tych efektów.
  • Ten odcinek należy do maratonu Disney Channel Potworny Weekend. Należą do niego seriale takie jak: Moja Niania Jest Wampirem, Nadzdolni, Z Kopyta, Powodzenia Charlie, Wodogrzmoty Małe czy też najnowszy film Disney Channel Movies - "Girl vs Monster".

Drobnostki:Edytuj

W Kanadzie, w przeciwieństwie do innych odcinków 2 sezonu, nie został wyemitowany w piątek, tylko w czwartek. Prawdopodobnie, jest to spowodowane przez Igrzyska Olimpijskie 2012r.

Magia:Edytuj

Kreatura: Mutant aligatorów - gdy była inspekcja szafek, Benny wlał do toalety eliskir siły, a Rory wpuścił tam aligatory. Zostają one zmutowane. Gdy ich dziecko połyka telefon Erici, wampirzyca niszczy aligatora.

Magiczny obiekt:

Eliksir zniszczenia - eliksir, za pomocą którego zniszczone zostały aligatory. Eliksiru użyła Erica, chcąca odzyskać swój telefon, który został połknięty przez pojawiającego się z nikąd trzeciego aligatora.

Oglądnięcie odcinka:Edytuj

Moja niania jest wampirem - Szkolny potwór. Oglądaj w Disney Channel!01:57

Moja niania jest wampirem - Szkolny potwór. Oglądaj w Disney Channel!

W liceum Ethana i Benny'ego zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Zobaczcie, kto jest za nie odpowiedzialny!

Więcej w Fandom

Losowa wiki