Fandom

Wicedyryktor Stern

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wicedyrektor Stern Synestero to nowy wicedyryktor w szkole WhiteChapel High School. Wydaje
Wicedyryktor.png
Cloacked.jpg

Stern Synestero

się on tylko szkolnym dyryktorem, ale jest potężnym i złym magiem, chcącym zniszczyć wszystkie wampiry w WhiteChapel. Gra go Richard Waugh.

Historia:Edytuj

Stern pochodzi z bardzo długiej i potężnej linii czarowników Synestero. Dwieście lat temu, jego pradziedek chciał użyć Lucyfractor i zniszczyć każdego wampira w WhiteChapel. Jednak Jessie wyssał go, jak to wspomniał w finale sezonu, a potem ukrył Lucyfractor w strefie "O nie!". Potem, Benny i Rory znaleźli jednak przedmiot.

CharakterystykaEdytuj

Początkowo, Stern udawał wicedyryktora, ale potem wyszła na jaw jego prawdziwa tożsamość. Nie cofnął się przed niczym, właśnie dlatego Ethan wymusił na nim wchłonięcie mocy Lucyfractor, aktu, który go zabił.

Jest bardzo chłodny i wymierza uczniom surowe kary za nieposłuszeństwo. Czuje ogromną nienawiść do wampirów, ale jego największym wrogiem jest morderca jego pradziadka, Jessie.

ZdolnościEdytuj

Stern był niezwykle potężnym czarodziejem, który mógł strzelać pociskami energii, ognistymi kulami, przejąć kontrolę nad umysłami innych, manipulować wizjami i halucynacjami, i innymi złymi mocami, takich jak silny przypływ strachu. Jeszcze zanim zdobył Lucyfractor, mógł obezwładniać i zabijać wampiry. Mógł używać także znacznie silniejszej mocy, zaklęcia znanego jako Oddech Śmierci, aby zabić wampiry, władając nad ich bliskimi osobami. Został opisany jako osoba bardzo potężna, potężniejsza nawe od babci Benny'ego. Był w stanie ją pokonać, a jej moc nie równała się z jego.

Sezon 2Edytuj

Witam z powrotem "Zmrok"Edytuj

Stern pojawia się w tym odcinku, kiedy Sarah wyrzuca na ziemię list od rady wampirów. Prosi ją, aby wyrzuciła papier do kosza, ale ona odmawia, a kiedy prosi ją ponownie, Sarah się wścieka i wrzuca wicedyrektora do kosza na śmieci. Stern chce ją wyrzucić ze szkoły, ale Benny kasuje mu pamięć. Chwilę później, wezwał Oddech Śmierci, aby rozpocząć żerowanie na wampirach.

Sportowiec-robotEdytuj

Stern pojawia się w tym odcinku, gdy razem ze Steiner'em prowadzą treningi hokeja. Mówi, że żeby dostać się do drużyny, trzeba pocić się hokejem i krwawić hokejem, i że tylko najlepsi z najlepszych tradią do drużyny i że nie ma czasu na zabawę.

Stern pojawia się obok Steiner'a, na treningach hokeja. Pyta, co się dzieje z Boltz'em (bo zdobył 3 punkty, ale samobóje). Mówi też, że Boltz potrzebuje mózgu. Potem mówi Ethan'owi, żeby trochę odpoczął, bo się zmęczył (Ethan miał wizję, gdy dotknął Boltz'a).

Ostatni raz go widziano, gdy zbierał sprzęt hokejowy, i zabrał Ethan'owi i Benny'emu kask z Okiem Zartaca.

Romantyczny Ho-TepEdytuj

Stern pojawia się w tym odcinku bardzo krótko, szuka z panem G. szafki szkolnej Rory'ego.

Śpiew syrenyEdytuj

Stern reżyseruje szkolny konkurs talentów (czym nie jest bardzo zadowolony). Wpływa na niego piosenka Sereny, która każe mu obrócić się przeciwko sobie. Kiedy wraca do siebie, mówi, że pierwszy raz od piosenki rozbolała go głowa.

Potem prowadzi przesłuchania ponownie i słucha zespołu Ethana, Benny'ego i Rory'ego - Muzo-tronics. Mówi, że piosenka jest straszna, ale pozwala im wystąpić na końcu w konkursie talentów. Sarah i Erica też chcą startować w konkursie talentów ze swoim układem tanecznym, ale Stern odchodzi. Potem Erica wyszczerza na niego kły:

Fragment sceny:

 - Erica: Hej, panie Stern, czy jest pan gotowy na tanczny wybuch?!

- Wicedyrektor Stern: Nie. Jestem gotowy na ciepłą herbatkę i utratę słuchu.

- Erica wyszczerza na niego kły

- Sarah: Erica!

Cień niepodległościEdytuj

Stern w płaszczu osobiście pojawia się w wymiarze Ethana, by go zabić, ale po kilku nieudanych próbach, chce zabić również Sarę i Benny'ego z pomoca Cyber-Donty i Złej Sary, i prawie mu się udaje, ale Ethan, Benny i Sarah uciekają do realnego świata. W tym odcinku, nie ujawnia się jego postać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki