Fandom

Syrena

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Syrena jest kreaturą z mitologii greckiej
Serenasirensong.png
, która rozsiewa niezgodę poprzez swój śpiew.

Charakterystyka:Edytuj

Syrena rozsiewa niezgodę poprzez śpiew. Nie jest znana istota, która potrafi się oprzeć pieśni Syreny. Moc jej piosenki działa poprzez zakłócenie aktywności mózgu, muzyka sprawia, że ludzie gwałtownie zwracają się do walk między sobą lub atakowania różnych przedmiotów bez powodu. Piosenka wydaje się szczególnie dotykać wampiry, najprawdopodobniej, zmusza je do poważnej rozprawy między sobą. Syreny prawdopodobnie się cieszą z tego, co robią, i czerpią przyjemność z widoku walki między ludźmi. Syreny są bardzo łatwe do zdenerwowania, jedyną rzeczą, która może zniszczyć Syrenę, jest jej własna zazdrość, która powoduje eksplozję. Jednak, mogą one być też zniszczone przez odwrotność swojej piosenki. Ich utwór brzmi pięknie, ale gdy się go nagra, słychać tylko przerażający pisk. Piosenki Syren zawierają mnóstwo nadprzyrodzonych zdolności...

Historia:Edytuj

Syreny zostały zniszczone, gdy Muzy wygrały z nimi konkurs muzyczny, i Syreny zniszczyła ich własna zazdrość. W nowoczesnym wieku, Syrena o imieniu Serena, planowała rozszerzyć niezgodę na szkolnym konkursie talentów WhiteChapel High School. Rozgłośniła ona piosenkę w całej szkole, na nocy otwarcia. Jednak Ethan, Benny, Sarah i Rory pomylili Serenę z Syreną, która wabiła żeglarzy, ale gdy zdali sobie sprawę, że Serena jest Syreną, która rozszerza niezgodę, postanowili zrobić taką samą sztuczkę, jak Muzy kiedyś. Podczas konkursu talentów, piosenka Ethana, Benny'ego i Rory'ego spodobała się widowni, więc Serena zrobiła się zazdrosna, wpadła na scenę, i zaczęła śpiewać, wywołując wojnę wśród widowni. Ethan puścił jej piosenkę od tyłu, przez co Serena eksplodowała. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki