Fandom

Sottie

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hotep2.png
Hottie ko-kep2.jpg
Sottie (Sarah/Hottie) to romantyczne sparowanie

Hottie Ho-Tep i Sarah.

Dodatkowe nazwy sparowań:Edytuj

  • Horah ('H'ottie/Sarah)
  • Sarottie (Hottie/Sarah)

Momenty Sottie:Edytuj

Sarah i Hottie chcą się pocałować, ale przerywa im Pani Kotka (kot Rory'ego).

Hottie Ho-TepEdytuj

Hottie i Sarah spotykają się po raz pierwszy na korytarzach WhiteChapel High. Hottie mówi, że przybył z muzeum i że chce oddać jej naszyjnik, który jej przez przypadek zerwał w postaci Mumii. Sara mu dziękuje i idą razem zjeść obiad. Po lunchu, Hottie prosi Sarę na randkę, a ona się zgadza. W domu Ethana, zostaje zauważona Egipska Straż, podczas opieki Sary i Hottie nad Jane, ale Hottie ich wysyła stamtąd przy użyciu mocy Ozyrysa. Hottie mówi, że przeprasza, że jej nie powiedział, że jest mumią i za Straż, po czym mówi, że musi odejść z Ziemi i chce ją ostatni raz zobaczyć, "gdy przypieczętuje ich los w gwiazdach". Chce ją pocałować, ale przerywa im Pani Kotka - kot Rory'ego. Ostatnio widziano ich w muzeum, na drinku, ale okazuje się, że Hottie chce wziąć Sarę do podziemi, ale ona odmawia. Hottie pozornie akceptuje jej decyzję. Gdy Hottie chce wziąć Sarę do podziemi, Ethan potrząsa jego wcześniej wykradzioną trzustką, co zadaje mu okropny ból. Sara wykorzystuje moment jego bólu i go popycha do sarkofagu. Hottie mówi, że Sara "łamie mu serce", a ona mówi: "Chciałabym powiedzieć, że spotkamy się w przyszłym życiu. Ale tak nie będzie!". Hottie wraca do zaświatów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki