Fandom

Serena

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Serena jest Syreną.
Serenasirensong.png
Serena2.jpg
Serena.jpg

Serena

Pojawia się w odcinku Siren Song. Gra ją Kendra Timmins.

Biografia:Edytuj

Jako Syrena, Serena przybyła do WhiteChapel High, gdzie rozpoczęła powodować niezgodę poprzez swój śpiew, powodując zwiększenie wściekłości ludzi i nakłanianie ich do walk między sobą. Po zauważeniu tego, Ethan i Benny początkowo podejrzewają, że Serena jest rusałką, ale odkrywają, że nią nie była, kiedy oblewają ją wodą. Po dotknięciu jej, Ethan ma wizję, w której słyszy pisk Sereny, który intensywnie uszkadza mu słuch. Tymczasem Serena szydziła z Erici. Nadal używała swojego śpiewu do tworzenia niezgody, i planowała utrwalić działanie swojej piosenki podczas konkursu talentów w WhiteChapel High School. Jednak, Ethan, Benny i Rory zakładają swój własny zespół: Muzo-tronics. Piosenka zespołu spodobała się widowni, co rozgniewało Serenę. Wpadła na scenę i wyładowała swój gniew śpiewając, wywołując wśród ludzi wojnę. Jednak, pomimo ataku opętanej Erici, Ethan odwraca działanie piosenki i puszcza ją Serenie. Spowodowało to taki sam efekt, który osłabił Serenę. Zaraz potem, Syrena eksplodowała.

Więcej w Fandom

Losowa wiki