Fandom

Sarah

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Sarah Fox
Sarah FOOx.jpg
Sarah Fox
Płeć: Kobieta Data urodzenia: 1993, 19 lat jako człowiek (17 lat jako wampirzyca)
Mieszka w: WhiteChapel Zawód: Student
Kolor oczu: Brązowy (pomarańczowy, gdy się zmienia w wampira) Kolor włosów: Brązowy (Sezon 1), Czarny (Sezon 2, Film)
Rodzina: Nieznana Interesy miłosne: Jessie (ex-chłopak), Ethan Morgan (pierwsza randka w odcinku "The Date to End All Dates")
Znajomi: Ethan Morgan, Benny Weir, Rory Keaner, Erica Jones, Szkoła: Liceum WhiteChapel
Produkcja: Pierwszy odcinek: Moja Niania Jest Wampirem: Film
Grana przez: Vanessa Morgan
Sarah Fox.png

Sarah Fox

Sarah Fox jest jedną z głównych bohaterów serialu Moja Niania Jest Wampirem. Pierwszy raz pojawia się w Filmie Moja Niania Jest Wampirem. Jest wampirzycą. Jej najlepszą przyjaciółką jest Erica Jones. 'Sarah jest grana przez Vanesse Morgan.

Charakterystyka:Edytuj

Sara (film).jpg

Sarah

Jarah2.png

Sarah i Jesse

Sarah jest najlepszą przyjaciółką Erici Jones. Gdy pierwszy raz Ethan spotyka Sarę, zakochuje się w niej. Jednak, wywraca jej tacę w stołówce! A gdy Erica ma się opiekować Jane, zostaje zaproszona na wampirzą imprezę! Sarah chce uratować przyjaciółkę, i prawie wpada w bójkę z Jessie'm, swoim byłym chłopakiem, który ją przemienił w wampirze pisklęcie i zmusza ją do wypicia krwi ludzkiej. Gdy Sarah atakuje Jessie'ego, wampir kontratakuje, i dzięki swoim atakom, wysyła Sarę do domu Morganów. Gdy Ethan zobaczył Sarah jako opiekunkę Jane, natychmiast pobiegł na górę i chciał ją poderwać, więc się przebiera. Niespodziewanie, Jane wyrzuca na jego spodnie lody! Potem, Benny zamawia pizzę i okazuje się, że chłopak od dostawy pizzy to wampir! Sarah walczy z nim, a potem go atakuje. Dzięki temu atakowi, wampir zostaje wysłany do wampirzego czyśćca. Gdy Sarah dociera na imprezę autem babci Benny'ego, Erica jej nie wierzy, że jest ona wampirem. Zmienia zdanie, gdy Gord, kolega Jesse'go, przemienia Ericę w wampira.Sara uwielbia krew Ethana co widać w odc Krwawa droga .  Sarah jest najlepszą przyjaciółką Ethana i Benny'ego. W "Halloweird", zmienia się w Rochelle, postać ze "Zmroku". Prawie całuje się z Ethanem. W "The Date to End All Dates", ona i Ethan zostają parą.

GaleriaEdytuj

Saraha.jpg
Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Więcej w Fandom

Losowa wiki