Fandom

Randka wszystkich randek

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Randka wszystkich randek
Thedate.jpg
Randka wszystkich randek
Premiera w USA: 28 września 2012 (część 1)

5 października 2012 (część 2)

Premiera w Polsce: 22 grudnia 2012 (część 1)

23 grudnia 2012 (część 2)

Kod produkcji: 212-213
Scenariusz: Tim Burns
Scenarzysta: Jennifer Pertsch; Mike Kiss
Reżyser: Farhad Mann
Poprzedni: Cień niepodległości
Następny: "N / A"
Randka wszystkich randek - odci
The date to end all dates.png
Renny.png
nek finałowy sezonu 2 serialu Moja Niania Jest Wampirem. Wyemitowano go w USA 29 września 2012 i 5 października 2012. W Polsce odcinek zostanie wyemitowany 22-23 grudnia 2012.

Opis:Edytuj

The date.jpg

Ethana wzywa rada wampirów. Ktoś się włamał do archiwum wampirów i rzucił urok na księgowego. Ethan ma wizję o czarowniku, który chce znaleźć broń zwaną Lucyfractor. Ethan zaprasza Sarę na randkę, jednak przeszkadza im Erica, która poleciła im restaurację, która, jak się okazuje, jest dla wampirów, a Erica w niej pracuje. Tymczasem Benny i Rory znajdują Lucyfractor, ale jego stróż ich ściga, aby odzyskać utraconą własność. Ethan ma wizję z Jessie'm, który mu opowiada o Lucyfractorze, broni absorbującej energię życiową wampirów. Jeśli broń wpadnie w niepowołane ręce, wszystkie wampiry w WhiteChapel będą zagrożone, więc Jessie liczy, że Ethan postara się zdobyć Lucyfractor. Stróż atakuje Benny'ego, ale Ethan używa mocy Lucyfractora, która osłabia wszystkie wampiry w restauracji, w tym Sarę i Rory'ego. Ethan i Benny kłócą się w szkole o Lucyfractor, dopóki wicedyryktor Stern im go nie odbiera. Okazuje się, że to on jest tym czarownikiem, który się włamał do archiwum wampirów. Ponadto, Sarah kłóci się z Ethan'em. Benny wpada na pomysł, żeby użyć pierścienia, który zamieni cię w kogokolwiek chcesz, żeby wejść do gabinetu i odzyskać Lucyfractor. Zostaje zdemaskowany, ponadto Stern hipnotyzuje go i chłopak wszystko mu wyśpiewał. Ethan znajduje Benny'ego, który daje mu list od dyrektora. Ethan ma wizję, w której Stern opowiada mu wszystko o Lucyfraktorze. Ethan wyjaśnia wszystko Benny'emu, który na jego oczach zdejmuje pierścień i okazuje się być Stern'em. Stern rzuca na Ethana zaklęcie, przez które chłopak widzi wszystkich jako martwych i szaleje. Benny zabiera Ethana do swojej babci, która mówi, że jest pod wpływem silnego strachu, ponieważ Stern chce, żeby chłopak się bał, bo sam się boi, że może go pokonać. Tymczasem babcia Benny'ego zostaje odurzona przez zaklęcie, biorąc list do ręki. Stern atakuje pomieszczenie Rady Wampirów. Rory, Erica i Anastasia uciekają z miasta. Ethan wraca do siebie i wspólnie z Sarą i Benny'm zamierzają pokonać wicedyrektora. Ethan zwołuje Jessie'go, który pomaga w pokonaniu Stern'a. Stern hipnotyzuje Benny'ego pod swoje rozkazy. Ethan ratuje Benny'ego. Znajdują Stern'a, który atakuje Lucyfractorem Sarę i Jessie'go. Ethan zakrada się od tyłu na Stern'a i ma wizję, w której go poniża. Stern czuje się za mało silny i atakuje siebie Lucyfractorem. Poza miastem, Anastasia, Rory i Erica oglądają wielki wybuch. Najprawdopodobniej, Stern został pokonany, ale niewiadomo, czy Ethan, Sarah, Benny i Jessie przetrwali wybuch.

Obsada:Edytuj

Matthew Knight jako Ethan Morgan

Vanessa Morgan jako Sarah Fox

Atticus Dean Mitchell jako Benny Weir

Cameron Kennedy jako Rory Keaner

Kate Todd jako Erica Jones

Ella Jones Farlinger jako Jane Morgan

Ari Cohen jako Ross Morgan

Joan Gregson jako Babcia Benny'ego

Joe Dinicol jako Jessie

Holley Addison jako Anastasia

Richard Waugh jako Wicedyryktor Stern

Lan Busher jako Kamerdyner

Nick Bateman jako Kierownik sali D

Chris Violette jako Wampir-bandyta#1

Ciekawostki:Edytuj

  • Jest to dwuczęściowy finał sezonu,Ethan i Sarah zostają parą
  • Vanessa Morgan i Kate Todd śpiewają w tych odcinkach czołówkę
  • Jest to pierwszy odcinek, który kończy się na klifie (Część 2)
  • Zakończenie tego odcinka jest bardzo podobne do odcinka Re-Vamped. Jednak, zamiast Rory, Erica i Sarah odlatują, odlatują Anastasia, Erica i Rory (Część 2)
  • Obie części zostały wyemitowane w Brazylii blisko Halloween, przed premierą w USA i w Kanadzie
  • Ten odcinek jest częścią sylwestrowego maratonu Disney Channel, które trwa 31 grudnia 2012. 

Wybór odcinka:Edytuj

Galeria:Edytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Więcej w Fandom

Losowa wiki