Fandom

Monstober

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Monstober.jpg
Monstober
(pol. Potworny weekend) to maraton serialu Disney Channel, który trwa 27-28 października 2012. Zawiera nowe odcinki seriali, takich jak: Moja Niania Jest Wampirem, Nadzdolni, Z kopyta, Powodzenia Charlie, Wodogrzmoty Małe, oraz najnowszy film z kanonu Disney Channel Original Series, Dziewczyna kontra potwór.

Odcinki:Edytuj

Moja Niania Jest WampiremEdytuj

Wpuszczony w kanał Edytuj

W WhiteChapel giną nastolatki. Okazuje się, że to dwa zmutowane aligatory terroryzują miasteczko. Rory łapie aligatory, ale Ericę atakuje trzeci aligator. Erica niszczy aligatora. Chłopcy chodzą w rzeczach zrobionych z aligatora, dopóki Sarah nie pyta, co zrobią z aligatorem, który jest zamknięty w piwnicy. 

NadzdolniEdytuj

Potworna imprezkaEdytuj

Zamiast uczniów, do instytutu chodzą potwory. Chyna jest meduzą, Oliwka szalonym naukowcem, Angus zombie, Svetlana wiedźmą, a Fletcher wampirem. Przerażeni współuczniami normalni uczniowie zabaczyli plakat o imprezie Halloween'owej dla potworów. Chyna proponuje współpracę z "normalnymi". Gibson (jako mumia) popiera ten pomysł. Dobiera w pary ludzi, potwory i rozdaje każdej parze zadania. Po przygotowaniu imprezy, okazuje się, że ludzie nie mogą być na zabawie, więc Lexi, Cameron i Paisley, przebrani za potwory, wkradają się na przyjęcie. Chyna, żałująca, że jej normalni koledzy nie mogą być na imprezce, postanowiła stworzyć napój zmieniający potwory w ludzi i dodać go do ponczu.

Z KopytaEdytuj

Bo Gi NightsEdytuj

Zbliża się halloween. Przyjaciele mają na celu przygotować imprezę kostiumową w galerii. Zupełnie przez przypadek okazuje się, że Jack ma fobię przed klaunami, o czym bardzo szybko dowiaduje się Frank z Czarnych Smoków, razem z resztą karateków chce zemścić się na Jack'u, psując imprezę. 

Powodzenia Charlie!Edytuj

Scary Had a Little Lamb Edytuj

Jest Halloween. PJ przebiera za gota. Próbując ukryć swój smutek, znajduje sobie nową dziewczynę: Zoey. Kiedy Zoey przychodzi do PJ'a wygląda zupełnie normalnie. Następnego dnia PJ oświadcza, że jest gotem, przez to, że Zoey jest gotką, ale dochodzi do związku, że to nie ma sensu. W międzyczasie, Teddy próbuje się zemścić na chłopaku, przez którego w Halloween śmierdziała, a Gabe usługuje pani Dabney, bo nie ochronił jej domu przed jajkami i papierem toaletowym, ale później się okazuje, że sama pani Dabney to zrobiła.

Wodogrzmoty MałeEdytuj

Turystyczna pułapkaEdytuj

Bliźniacy Dipper i Mejbel Pines zostają wysłani przez rodziców do swojego wujka Stana w Gravity Falls. Podczas wycieczki po lesie, Dipper znajduje tajemniczy dziennik, który go prowadzi do wniosku, że nowy chłopak Mejbel, Norman, to zombie. Zbiera dowody, ale uznaje, że to nie jest prawda, lecz gdy widzi jeden moment na nagraniu, w którym Normanowi odpada ręka, jedzie do lasu, gdzie poszła Mejbel z Normanem. Okazuje się, że Norman to stado krasnoludów, które poszukuje królowej. Dipper i Mejbel przeganiają krasnoludy. Gdy Dipper i Mejbel idą spać, wujek Stan przechodzi przez tajne przejście w automacie.

Dziewczyna kontra potwór:Edytuj

Skylar, nastolatka obdarzona świetnym głosem, przygotowuje się do świętowania Halloween ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi, Henrym i Sadiem. Plan Skylar zaśpiewania na imprezie z zespołem rockowym rozpada się, gdy rodzice każą jej zostać w domu. Skylar nie wie, że należy do piątego pokolenia łowców potworów. Kiedy wymyka się z domu, nieświadomie uwalnia potwora Deimatę, który jest zdeterminowany, by zemścić się na rodzicach Skylar i na zawsze zmienić jej losy. Złapanie straszydła nie będzie takie łatwe... Występująca w roli głównej Olivia Holt znana jest widzom Disney Channel z roli Kim w przebojowym serialu "Z kopyta".

Więcej w Fandom

Losowa wiki