FANDOM

LOTD1
Lawn Of The Dead (pol. Trawnik umarłych) 1. odcinek sezonu 1. Moja Niania Jest Wampirem. Wyemitowano go 15 października 2011.

Fabuła:Edytuj

Zakochany w dziewczynie magik, podstępem chce sprawić by ta zakochała się w nim dzięki wskrzeszeniu ukochanego pieska. W walce ze wściekłymi
0.jpg
zwierzętami bohaterowie jednoczą siły by razem stawić im czoła. Z pomocną dłonią przychodzi również Wampir-Ninja.

Streszczenie:Edytuj

Benny zakochany w Delli postanawia zwrócić na siebie jej uwagę, wskrzeszając jej ukochanego psa – Pieszczocha. Wykrada z „tajnej pułeczki babci” eliksiry i wykorzystuje zdolności Ethan'a, by ten wskazał mu ten odpowiedni. Po udanej akcji wskrzeszenia zwierzęcia, daje psa Ethan'owi na noc, by następnego dnia w szkole pokazać Delli co zrobil. Jednak poprzez uruchomienie zraszaczy, eliksir rozprzestrzenia się na inne zwierzęta w mieście. Każde ciało zwierzęcia opanowuje demon i włada nim. Kiedy babcia Benny'ego dowiaduje się o wszystkim przyrządza antidodum, a Rory'emu daje flet by na nim grał i zwabił złe zwierzęta w jedno miejsce. Rory nagrywa melodię na taśmę, a ta włączona wpada przez przypadek do domu Morgan'ów.

Bohaterowie muszą poradzić sobie z wściekłymi i opętanymi zwierzętami. Dodatkowo Della znajduje obrożę Pieszczocha i w wyniku doznanej traumy zaczyna korzystać z psychoterapii. Do akcji wkracza również szybki i zwinny – Wampir-Ninja...

CytatyEdytuj

Ethan: Gdyby Harry Potter by tu był, dał by ci popalić!

Rory: Żeby zabić Wampira-Ninja, trzeba najpierw znaleźć Wampira-Ninja!

Ciekawostki:Edytuj

  • Rebecca Dalton wystąpiła gościnnie jako Della.
  • Eva Redpath jako Mama Delli.
  • Jesse Bond jako Tata Delli.
  • Richard Cazeau jako spiker.
  • Tytuł odcinka jest parodią słynnej serii filmowej Świt Żywych Trupów
  • Reżyserem jest Bruce McDonald - wyreżyserował on film "Moja niania jest wampirem"
  • Scenariusz do docinka napisał Tim Burns

Więcej z Fandomu

Losowa wiki