Fandom

Blue Moon

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

BM.png
Blue Moon
(pol. Niebieski Księżyc) - 9. odcinek serii 1. Moja Niania Jest Wampirem. W Polsce został wyemitowany 29 października 2011.

OpisEdytuj

Szkolny dręczyciel Ethana i Benny'ego, David, postanawia się z nimi zaprzyjaźnić. Ethan wyczuwa, że jest coś nie tak. Benny mu jednak nie wierzy, myśląc, że coś się w ich życiu zmieni. Tymczasem Erica zakochuje się w Davidzie i stara się zdobyć jego sympatię, co nie za bardzo jej wychodzi.

FabułaEdytuj

Ethan i Benny, jak codziennie, zaczynają dzień od spotkania swojego dręczyciela, Davida Stachowskiego. On natomiast, mówi, że teraz są najlepszymi kumplami. Benny jest wniebowzięty, ale Ethan czuje, że coś nie gra. Nagle Benny dostrzega, że ma na włoasach pchłę. Na przerwie, Ethan tłumaczy Benny'emu i Sarze swoje podejrzenie, że David jest wilkołakiem. Sara go nie słucha i idzie grać w piłkę nożną. Oczywiście, kończy się to, jak za każdym razem; wszystkie zawodniczki poszkodowane. Erica jej tłumaczy o swoim nowym życiu. Nagle przychodzi David i Erika się w nim zakochuje. Benny znajduje zaklęcie, pokazujące, gdzie się skrywa "Wilkołak". Pierwsza próba kończy się niepowodzeniem - zaklęcie trafia w Ethana. Benny trafia w Davida, ale on się nie zmienia. Ethan ma wizję - widzi Księżyc, wilka, który do niego wyje, a potem Księżyc się zmienia w jakiś eliksir z wyrytym znakiem księżycowym. Nagle po eliksir chwyta jakaś włochata łapa. Następnego dnia Ethan pokazuje Benny'emu swoją ranę. Obawia się, że może się zmienić w Wilkołaka. Benny tłumaczy, że to tak nie działa - stanie się "Wilkiem-Dziwakiem". Erica podrywa Davida. Gdy dowiaduje się, że u Ethana jest impreza z Davidem, wpada w szał. Sara i Ethan stają się wrogami. Przez video-czat, Sara dowiaduje się od Ethana, że magiczny eliksir, którego poszukuje David - Baharoth - który zdejmuje zaklęcia. Dla Sary jest to szansa na stanie się człowiekiem. Jednak, kiedy Ethan się zmienia w wilkołaka, szanse są bardzo nikłe. Co wybierze Sara? Erica pojawia się na imprezie. Znajduje Davida i za nim biegnie do pokoju Ethana. Myśli, że Ethanem jest David. Okazuje się, że David jest psem.

ObsadaEdytuj

Główna:

Mattew Knight jako Ethan Morgan

Vanessa Morgan jako Sara

Atticus Dean Mitchell jako Benny Weir

Cameron Kennedy jako Rory Keaner

Kate Tood jako Erica Jones

Mniej ważne postacie:

Martyna Sommer jako Jane Morgan

Izabela Dąbrowska jako Samantha Morgan

Robert Jarociński jako Ross Morgan

Gościnnie:

Jake Epstein jako David Stachowski

CytatyEdytuj

Erica: Witaj, włochaty przyjacielu!

David: Żegnaj, szalona dręczycielko!

Benny: Ethan urządził imprezę? Ty psie!

Jane: Psie?

Erica: Możesz go sobie poprzeżuwać!

Benny: Przecież jesteśmy przyjaciółmi!

Sara: Już za chwilę mogę się znów stać człowiekiem ( wykopuje Baharoth)

Rory: AUUUUUUU!

CiekawostkiEdytuj

  • Jake Epstein zagrał David Stachowski
  • Ethan się zmienia w wilkołaka (chwilowo)

Więcej w Fandom

Losowa wiki