Fandom

Blood Drive

72strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Rorica.jpg
BD.png
Blood Drive (pol. Krwawy biznes) - 5. odcinek sezonu 1. serialu Moja Niania Jest Wampirem. Wyemitowany został 5 listopada 2011r.

FabułaEdytuj

DUPA Do WhiteCHapel przyjeżdżają pielęgniarki w celu pobrania krwi od uczniów. Nikt nie wie jaką tajemnicę skrywają. Przyjaciele odkryją ich plan i za wszelką cenę starają się nie dopuścić do jego realizacji.

StreszczenieEdytuj

Do WhiteChapel przyjeżdżają pielęgniarki ze stacji krwiodawstwa, które chcą pobrać krew uczniów szkoły. Erica zgłasza się jako wolontariuszka, by mieć swój własny zapasy krwi. Gdy dowiaduje się o karetce pełnej krwi, podstępem namawia Rory'ego aby jej pomagał w ukradnięciu pojazdu. Tymczasem Ethan i Benny podejrzewają, że Rory i Erica coś kombinują,   więc wrzucają do plecaka Rory'ego nadajnik GPS, aby wiedzieć gdzie obecnie przebywa. Ethan ma wizję, w której widzi, że pielęgniarki są wampirami. Ethan, Benny i Sarah, chcą powstrzymać pielęgniarki, ale one porywają Rory'ego i Ericę, w celu stawienia ich przed Radą Wampirów. Sarah walczy z pielęgniarkami, Benny majstruje z kablami karetki pielęgniarek, a Ethan dowiaduje się, że ma bardzo cenną krew - niedobór H - który jest cenniejszy nawet od karetki pielęgniarek. Oddaje pół litra swojej krwi, w zamian za Rory'ego, Ericę i Sarę. Sarah pobiera jego krew i daje ją pielęgniarkom. Tymczasem Rory stara się zmusić Ericę do pocałunku, poprzez gadanie. Gdy plan się sprawdza, a Erica i Rory się całują, pielęgniarki ich wypuszczają. Przyjaciele są zdziwieni sytuacją, a pielęgniarki opuszczają miasto raz na zawsze...

Cytaty:Edytuj

Sarah: Wypuście moich przyjaciół, bo inaczej będziecie potrzebować lekarza!

0a.jpg
Erica: To twoja szansa, ruszaj!

Rory: Tak jest, laleczko!

Erica: Nie nazywaj mnie tak!

Rory: Dobry pomysł. Przechodzę na pseudonim operacyjny, Złotko.

Erica: Ugh!

Ethan: Zbędne pół litra krwi buzuje w moich żyłach!
TQXal1yrF16qJsEea--0Szl72eJkfbmt4t8yenImKBVaiQDB Rd1H6kmuBWtceBJ.jpg

Starsza pielęgniarka: Nie wiesz, co w sobie kryjesz, prawda?

Ethan: Benny miał różne propozycje

Erica i Rory się całują

Ethan, Benny i Sarah są zdziwieni

Erica: Nie! To nie tak, jak myślicie! Nie chciał się zamknąć, całowanie go, było lepsze od słuchania go!

Starsza pielęgniarka: Otaczają mnie wampirze głupki!

Ciekawostki:Edytuj

  • Kristen Adams wystąpiła gościnnie jako Pielęgniarka Annie
  • Amy Lalonde wystąpiła gościnnie jako Starsza Pielęgniarka

Więcej w Fandom

Losowa wiki